چشم چرانی( موقت 2 ماهه)
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
چشم چرانی( موقت 2 ماهه)
نوشته شده در دو شنبه 27 آبان 1392
بازدید : 856
نویسنده : بيك بابا

 

دوست خوبم معرفت جان سلام

امیدوارم در این ایام محرم و سفر خداوند معرفت شناخت امام حسین ع واهدافش و یارانش را به همه وهردو ما عطا فرماید.

مدتی است که نامه ای از تو برایم نرسیده و این باعث مسرت بود :چرا که دیگر سلول های خاکستری ام را به زحمت نمی انداختم ،دنبال حقیقت جویی نبودم ، در آرامش مطلق ادامه حیات گیاهی میدادم و به خوشی های ظاهری می پرداختم .

این نامه پر محبت و پرانتقاد اخیرت برایم سنگین بود ، معرفت جان تو مسافرت ره بلاد ما کردی که زیارت و عزاداری کنی ولی از نامه ات چنین برداشت می ود که به  چشم چرانی  فرهنگی پرداختی ولی من هم به عنوان دفاع پاسخ هایی برایت می نویسم.

در بند اول  نامه بعد از سلام و علیک نوشته بودی : باغات خشک و قنات ها در حال موت هستند وقسمتی ازخیابان ها اسفالت ندارند . عزیز من شما فقط نوک دماغ دیده ای و آینده را تصویر نکردی. این اشکالات را قبول دارم ولی م هنوز به فکر خرابی بلند گو هستیم که صدایش ضعیف است و در مقابل سایر دستجات کم میاریم باید در مجالس محرم پول جمع کنیم و در اره بلند گو خرج کنیم ، قنات آب به چه دردی می خورد ، به خاطر بهداشت محیط کاری می کنیم که درختان خشک به سمت خانه ها نیایند و در باغ تفریحاً بسوزانیم تا به حدی که آینده را بتوانیم زودتر ببینیم ، اگر عکس () را خوب بنگری آینده ما همان ساختمان های دور دست خواهد بود که تو نمی توانی آن را دریافت کنی.

در مورد مدرسه مینو عکس گرفتی و احساس تاسف کردی که چرا.....؟ دوست خوبم معرفت جان از سال 1317 مدرسه مینو پیگیری شده تا 1319 فعال گردیده ، مگر عمر قانونی یک نفر در ولایت چند سال است ؟ مقایسه کن ، مدرسه هم پیر شده و حوصله دانش آموز ندارد وآموزش و پرورش و ما چندان از او مراقبت خواهیم کرد که سقف فرو ریزد و دیوار کج آید به احترام زحمات گذشته اش حتی کاربری جدیدی به او نخواهیم داد واخر حرف اینکه اخیرا زیادی حرف می زد و حوصله مان را سر میبرد و مجبور شدیم قفل بزرگی بر درب  آن بزنیم چون حرفها و کلامش همچون خارهای روییده در حیاط مدرسه نیش دار بود.چند وقت پیش هم شکاندن تابلو سنگی دبیرستان رضا خورشیدی و بی احترامی و سلاح کشیدن به طرف معلمین سابق را عنوان کرد که واقعا خنده دار بود و باطر همین موضوع با تیکه سنگ های تابلو دبیرستان رضا خورشیدی چند ضربه ای بر در و تابلو مدرسه مینو زدیم تا به فهمد که سن بالا دارد ولی مجاز به ایراد گیری ندارد و باید اندازه دهان خود را بداند.

انتقاد از مراسم عزاداری داشتی که من نصحیت میکنم تا زمانی که مثل مدرسه مینو وتابلو دبیرستان با و برخورد نکرده ام به جای بنشینی و در هر چیزی دخالت نکنی .اخر تو کی می خواهی علم را مسخره کنی و بیایی در مقابل اینکه علت خشک شدن دریاجه ارومیه ، فساد اخلاقی است و به تبرک بردن آب رنگی فواره تولّی واسب تزیین کردن تبرّی وسخن نگفتن از خطبه های امام حسین ع در مدینه و از مدینه به مکه و از مکه به کربلا و در صحرای کربلا دلیل حیطه بندی و در مراسم خیمه سوزی ، امام حسین ع با اولین شمشیر دشمن به زمین خوردن را و فراوانی مواد مخدر و اعتیاد را به انتقاد بگیری .

عزیز من تو از من جوانتری ، برالیت نصیحتی می کنم اگر میخواهی  آرامش خود و ما را بر هم نزنی ، وقتی به جایی میروی : چشمت را پاک نگهدار و گل های قالی را بشمار تا به عنوان آدم فهیم و باشعور وسر بزیر معروف و محبوب باشی. 

عکس ها را برایت در نامه بعدی می فرستم.                                                             دوستدارت بیک بابا






مطالب مرتبط با این پست
.